vuslat2611 Kızlar özellikle dün gece mahvoldum , çıkmak bilmeyen bir gaz mahvetti. Gebeliğin ilk aylarında normal mi başına gelen var mı acaba 😞
Dilara51 vuslat2611 bende 17 haftalığım canım 3 4 gündür aynı çok kötü yapıyor bebek taş gibi oluyor kanımda çok ağrı yapıyor eşimden dolayı da malum yani katı şeyler yeme kabız olma yani ben öyle yapıyorum ama genede oluyor
Gmzsertkaya vuslat2611 3 gündür aynı dertten müzdarıbim 2 tane serum taktılar idrarım kanım temiz bebeğim çok sağlıklı ama bu karında ki sancı beni mahvediyor çare bulunursanız bana da söyleyin lütfen 😭
Tnskmn vuslat2611 Ilk aylarımda bende çok kötü oluyordum kayısılı hoşaf yaptım hergun ondan yedim bide yağlı yiyeceklerden uzak durdum düzelmişti. Tabi bu durumlar dönem dönem oluyor.
vuslat2611 Eminapasali Ara ara oluyordu ama dün gerçekten çok rahatsız oldum. Gecemden 3 saatimi çaldı. Bu arada sağlıkla kucağınıza almanızı diliyorum Allahtan 🙏🏻🙏🏻
vuslat2611 Dilara51 Allah yardımcımız olsun bugünlerimizi artmasın diyorum içimden ama yaşarken acı veriyor ister istemez. Maden suyu içmeyi sevmiyorum ama dün gece tamamını bitirmemek kaydıyla içmek zorunda kaldım o halde tam rahatlayamadım
Dilara51 vuslat2611 amin inşallah maden suyu folik asit değerinde iç derim içine limon tuz atıp dene istersen