Ebru4343 Benimde öle oluyordu karnınızın iç kısmı açılıyor rahminiz yumuşuyor bebek büyüdükçe ara ara fazlalaşıcak canım hatta genelde bole hissedenlerin çogunun karın yapısı daha küçük olur içten genişledigi için karın dıştan fazla büyüme görülmez bende öle 😊