Hzurm35 Kuzeyimmm58 bende ikinci dozunu dün oldum ilkinde hiç ağrı olmamıştı ikincide kolum sırtım çok ağrıyor ağırlaştı bu sefer etkiledi beni
berel15 Kuzeyimmm58 saatte 15 dk buz jeli koymanı öneririm bitde o kolunu iş yapmak için kullanma canım ebem tavsiye etmişti çok faydalı oluyor.
Kuzeyimmm58 berel15 banada sordu hangi elinle iş yapıyosun diye sağ elimi kullanırım hep ama soluda mecburek kullanıyosun dikkat edicez iki gün artık ☺️