Arkadaşlar uçak firmaları 35. haftaya kadar rapor veriyormuş. Ben o kadar erken gitmek istemiyorum memlekete doğum için eşimle kalmak istiyorum 37.haftada uçağa binsem eğer erken doğum riski yoksa bir sorun olur mu? Rapor almadan binicem yani ama karnım büyük değil bol giyiyorum belli olmuyor pek. Zaten birçok kişi karnım büyük olduğu halde rapor falan sormadılar demiş. Ne dersiniz?