Drydn Merhabalar, monokoryonik diamniyotik ikizlere hamile olduğumu gecen hafta öğrendim... istanbulda doktor seçimi ve yaşanılan heyecanı paylaşabilmek için burdayım.... bu durumu daha önce tecrube etmiş yada şuan benim gibi yeni deneyimleyen anne adayları var mı ??
Ensar1234 Drydn canım bende çift yumurta ikizlerine hamileyim 10haftalık rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin hemize kaç haftalıksın sen☺️🥰
zhrszcylcn Drydn monokoryonik diamniyotik benimde... doktorlar hep en kötüsünü söylecek hazırlıklı olun.. kan çalma olabilir, biri beslenip diğeri beslenemeyebilir, birine bişey olsa dahi ikisinede müdahale etmemiz lazım vs vs.. 8 farklı doktora gittim 27 haftam kötü bişey beklemekle geçti sanki hiç hamile değilmişim ve hep bebeklere bişey olacakmış gibi. Bugün 31+2yim.Çok duan edin ve kendinizi yormayın başka yapacak hiç bi şeyiniz yok. Muşta öğretmendim 26.haftada Ankaraya geldim ve doğumum burda olacak inşallah. Allah yardımcınız olsun
E-Li-f Drydn merhaba benimde monokoryonik diamniyotik . 22+4 olduk, 2 haftada bir kontrole gidiyoruz , olumsuz şeyler duyabilirsiniz, her ihtimali paylaşmak zorundalar, önemli olan aralarındaki Farkın çok açılmaması☺️ İyi düşünelim iyi olsun hepsı 🌸
Drydn Benim 8 hafta henüz çok küçükler, endişe çok fazla :( birde doktor seçimi sıkıntısı var bir perinatolog bulma sürecindeyiz bakalım hepimizi hayırlı mutlu sonlar bekliyor olsun inşallah :) siz normal kadın doğumda mı devam ediyorsunuz?
Drydn zhrszcylcn az kalmış sizin allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insallah... bende öğretmenim dediğiniz gibi çocuğum olacak keyfini korkudan bende yaşayamıyorum....süreç nasıl işledi perinatologla mı devam ettiniz hangi haftalarda hangi testler falan yapıldı acaba ?
zhrszcylcn Muşta da Ankarada da özele gittim, Devlette perinatolojiye 2 defa gittim ve 2li 3lü testler tam sonuç vermediği için sadece detaylı ultrason ve şeker yüklemesi yaptırdım birde 20 ve 24. haftalarda tetanoz aşısı yaptırdım. Doğumum özelde olacak inşallah bi aksilik çıkmazsa..
Nzlgrlngc Ben de 13 haftalik tek yumurta ikizlerine hamileyim , normal kadin dogum uzmanina gidiyorum. Doktorum tek gebelige gore daha riskli oldugunu soyluyor hep tabii ki ama her sey iyi gidiyor gecen hafta cinsiyetlerini de ogrendik erkek 💙 . Bol bol dinlenin ben de ogretmenim dinlenmek pek kolay olmuyor ama😕
Drydn Nzlgrlngc benim doktorum takibi perinatologun yapmasının iyi olacağını söyledi ama bende kararsızım canım, sen hangi şehirdesin
fatmakarabakla Bende 14+2 monokoryonik diamniyotik ikizlerime hamileyim, aralarında şimdilik 10 gram fark var ilerde farkın açılması durumunda müdahale gerekebilir dedi doktorumuz. Her zaman aksilik çıkabileceğini söylüyolar ama iyi düşünüp dua edelim inşallah sonu da güzel olur hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah 😊
Drydn fatmakarabakla benziyoruz birbirimize bende her doktora gittiğimde panikliyorum sona daha çok var :((
fatmakarabakla Drydn biz ne kadar takarsak takalım sonucu değiştiremiyoruz aksine hem onlara hem kendimize negatif enerji yüklüyoruz inşallah sonu da güzel olur 🌸