Emraheymazarslan 35+4 haftalık hamileyim kan değerim 9 çıktı sağlık ocağından ebem aradı Doğuma yaklaştın çok sıkıntı yaşarsın Doğumda dedi moralim çok bozuldu neler önerebilirsiniz değeri düzeltmek için ne yapabilirim kızlar
Tolsel Emraheymazarslan pekmez, kara üzüm falan ye internette yazıyordu daha başka şeyler canım kan hapın vardır zaten
[silindi] Emraheymazarslan bence doktorunuza bildirin serum takarlar yiyeceklerle kısa sürede yükseltebilir misiniz bilmiyorum..
GamzeNur Emraheymazarslan canım ben de 36+4 deyim benim de düşük çıkmıştı 8.5 dahiliyeye görünüp durumumla ilgili bilgi verdim kan tahlili yaptı oda sonuca göre serumla ilaç yazdı şu an nasıl bilmiyorum perşembe günü kontrol var bakalım
Emraheymazarslan Eses düzenli kullanmıyorum böbreğimde sorun olduğu için günlük çok fazla ilaç kullanıyorum
Emraheymazarslan Pinarsalih ilacı düzenli kullanmadım günde 3 4 farklı ilaç kullanınca çok ağır gelmişti
[silindi] Emraheymazarslan kan değerlerini yükseltmek için kan takıyorlR galiba tam bilmiyorum ama kan değerleri düşük olan gebelere serum tedavisi yaptıklarını biliyorum çünkü yükseltmek lazım kanı diye biliyorum. Bence doktora danışın o sizi daha iyi yönlendirin ebeyi falan boşverin belki de seruma gerek kalmaz ilaç mg’sini artırır doktor
Pinarsalih Emraheymazarslan keşke kullansaydınız Allah korusun Doğumda herşey olabiliyor inşallah bi sıkıntı yaşamazsınız ama en olmadı kan takarlar