Melikeozdemir rica etsem bu postun altına tecrübeli anneler hangi bebek arabasını kullandığını ve memnun olup olmadığını yazabilir mi ? ihtiyacı olanda burdan bakıp fikir edinir :)
berel15 Melikeozdemir bizde graco evo aldık hemüz kullanmadık ama çok beğenmiştik bebek konforu açısından ana kucağı pıset yağmurluk ayak koruyucu ve çift taraflı olması tercih nedenim oldu e bebekten 1700 e almıştık.
Tgce61 Melikeozdemir bende çok kararsızdım hangi özelliklerin olacağını bile bilemiyordum detaylı araştırdım casual cadillac trona arabasına karar verdim ve aldım. Sürüşü çok rahat ve kolay ağır bir araba değil puseti normal standart pusetlerden biraz daha büyük çift yönlü Bi araba kullanımı oldukça rahat ve güzel çocuğun ayak kısımlarını koyduğu yer ise geriye doğru katlanabiliyor acıtmıyor bu önmli Bi detay bence her arabada yok zaten cadillac trona ödül almış bir araba videosunu Bi izlemenizi tavsiye ederim kuzenim de aynı arabadan aldı çok memnun indirimden 1.500almştım şuan 2binküsür sanırım
brcaky Biz çevremizden aldığımız önerilere dayanarak inglesina-aptica modelini aldık trilogy modelinide çok öneren var ama fiyat olarak diğer arabalara göre biraz yüksek, eğer bütçeniz uygunsa bu markayı araştırabilirsiniz
Melikeozdemir Tgce61 https://www.civilim.com/casual-cadillac-trona-travel-sistem-bebek-arabasi-krem-1625?gclid=EAIaIQobChMIxKjqz_nf5wIVhLHtCh3w3AU6EAQYASABEgLBXvD_BwE bu mu canım ?
Tgce61 Melikeozdemir evet canım araba bu ben çok memnunum kullananlarda öyle söylüyorlar videosunu izle Bi derim orda daha güzel detaylı anlatmışlar kurulumunu felan
berel15 Melikeozdemir hayır canım graco evo travel sistem bebek arabası sadece e bebekte var hatta 25 şubatta indirimi var yine