Arkadaşlar günaydın uzun zamandır bir kaç başlıkda denk gelip okuyorum 18. Haftadayım sütüm geldi 13 deyim 20 deyim 24 deyim falan gibi ... ben 29 a girdim ama herhangi bi tık yok bu sütümün olmucağı gelmiyceği anlamına mı geliyor ?? Hayır herkesin çok erken haftalarda gelmiş okuyorumda sizce bende olmamasının sebebi nedir normal mi bu durum ?