MiyaseGnel ilk 3 ay bebek yediklerinden degil senin hormonlarindan besleniyor. Sagliksiz seylerden uzak durman (hazir paket gidalar salam sucuk vs.) bebegin icin yeterli olacaktir. Bende ilk zamanlarda yumurta sut gibi seyler yiyemiyordum. Doktorum 3 ay yemesen bisey olmaz dedi. Tabi kendini deneyebilirsin mesela sut yerine ayran yogurt tuketebilirsin bana eksi tuzlu seyler cok iyi geliyordu. Ve yesil zeytin o kadar cok yedim ki normalde pek yemezdim. Ama canakkaleden getittirdim kilolarca yedim hala yiyorum ama ilk zamanlardaki gibi degil. Bir zarari olacagini sanmiyorum. Belki tuz orani yuksekse odeme yol acabilir.