Merhaba canım benimde senin gbi ağrım oluyordu rahimde bir ağrılık çökmüştü doktor kontrolüma gittiğimde doktoruma söyledim bebek kafasını çatala dayıyordur ağırlık olarak hissedirsin dedi ultrasyon dada baktık gerçekten Çatala dayamiiiş korkulacak bir şey yok dedi olması gayet normal dedi içini Ferah tut canım benim genellikle akşamları oluyor uzanıyorum geçiyor .