Fkaramand Merhaba arkadaşlar ben 18 haftalik hamileyim henüz bir doktor bulmadım şimdilik Zeynep Kamil e gidiyorum geçenlerde Medipol Çamlıca da Ayşe hanıma gitttim ama içime sinmedi birşey olursa dm den ulaşabilirsiniz dedi telefon numarası ni bile vermedi şaka gibi dm den yazdığımda da sorularima ok tmm diye ergen gibi cevap lar yazıyor anlamış değilim özellikle ssvd destekleyen olursa tercihimdir 🙏🙏🙏
Esnakdnz Fkaramand Bezmialem dragos hastanesi Kenan Karaca kesinlikle tavsiye ederim. Daha doktor kararımı vermedim dememe rağmen numarasını verdi ve bişe olursa ara dedi hala ona gidiyorum ve çok memnunum.
OzgeSelcuk Fkaramand canım maltepe ersoy hastanesi jülide suna ersoy benim doktorum. Kendisinden de çok memnunum. Yarım saate yakın odasında tutuyor ve tüm sorularını geniş çaplı anlatıyor sana. Direk numaramı yaz mesaj yaz cevaplarım diyor ki gerçektende öyle.
_mrv Fkaramand bende 16+4 haftalık hamileyim Zeynep kamile gidiyorum bir yandan da özel hastane arayışındayım araştırmalarım sonucu Çamlıca medipolde Elif hanım ve Zeynep hanım arasında kaldım Çamlıca Erdem’de de Tülay hanım var yorumları güzel olan ama Erdem hastanesine karşı ön yargılarım var o yüzden medipol şimdilik daha ağır basıyor. He bir de Çamlıca hisar da özgür hanım. Bunlar arasında ben de kararsızım hiç birine muayene olmadım henüz ama yorumlara bakarak bunlar arasında kaldım normal Doğumu destekliyor olmaları benim için en önemli husus
Esnakdnz Fkaramand yani bende ilk zamanlar başka doktorlara gittim hiç tatmin olmadım tavsiye üzerine gittim yine karar vermemiştim ama ilgisinden anlatmasından çok memnun kaldım eşim bile tamam bu doktor olsun dedi😊 siz sormadan bile anlatıyo herşeyi her sorunun cevabını istediğiniz gibi alabiliyorsunuz
Fkaramand OzgeSelcuk ne güzel ben doktor a gittim de girmem le çıkmam bir oldu soracağim soruları bile soramadım 🤦 teşekkür ederim fiyatları nasıl acaba bilginiz var mi
Fkaramand Oflugelin diğer ismi de sedef miyid acaba gceen gittim de gördüm sanki baya kalabalık ti kendisi
Fkaramand _mrv bende siizn gibiyim hepsi bana çok yakın Medipol de ki Ayşe hanıma da yorumlara bakip gitmiştim ama maalesef begenmedim memnun kaldığınız olursa haber verin bana 🙏🙏
esideger Fkaramand bezmialem dragos beyhan hanıma gidiyorum ve aşırı ilgili ne sorsam cevaplıyor sakinleştiriyor fikir veriyor doğru yönlendiriyor. Numarasını vermedi ama her aradığımda hastaneyi ulaşabiliyorum kendisine. Tavsiye ederim
Clbaysa34 medipol çamlıca elif malçok a gidiyorum, gayet memnunum, telefonunu da veriyor fakat yalnızca acil durumlarda aranmasını, mesaj atılmasından hoşlanmadığını söylemişti.