Ffulyalkan Haftadayım doktorum zaten 30 haftadan sonrasina izim verdi saç boyamama. Aranızda boyayan var mı
Pembepanterr Ffulyalkan Allah aşkına dinimiz mantık dini böyle bişey olabilir mi ne alaka saç kestirmeyle 😊😊
Milena92 Ffulyalkan boyama yapmıyorum daha 4 ay dolmadı ağır kimyasallar var ama saçımı kestirdim o bana saçma geliyor 9 ay boyunca süpürge gibi saçlamı gezelim yani hurafe onlar bence
tiniminianne Ffulyalkan valla bende haftalardır düşünüyorum aman diyorum 3 ay kalmıs doğuma o zaman kestirir boyatırım 😂 süpürge gibi saçla geziyorum
Ghi Ben 12 haftadan sonra bitkisel ile boyadım, kestirme konusuna hiç değinmiyorum bile birkaç kere kestirmişimdir mantıklı gelmiyor kesim hakkında hurafeler
Milena92 Ffulyalkan çoğu anne kestiriyorum canım sadece biz değil dünyada bir sürü anne var toplama vurunce bütün hepsinin Allah korusun ömrünün kısa olması gerek o yüzden saçma geliyor sen bebeğine duanı et doğru beslen gerisi allahtan ruhlar yaratıldığı andan itibaren zaten Rabbim ecelimizin ne zaman olucağını da belirlemiş oluyo takma çok
BusraDevlet83 Ffulyalkan Bitkisel boya yoktur arkadaşlar. Hepsinde amonyak var. Zaten amonyaksiz saç rengi değişmez. Bitkisel denenlerde daha az amonyak var. Bu yüzden daha çabuk akar saçtan. Sonuç aynı. Hepsi amonyaklı.