Helin47 Kızlar doktor 20 subat dogum dedi sabah 5 ten beri sancim var 10 dk bir şimdi 5 dkya düştü ve artti da acılar sizce doğum mu kabiz sancisinin 10 kati dogum mu sizce dayanamıyorum
SimaG Helin47 Allah kolaylik versin canim. Benimde bugun normalde dogumum olacakti ama sancim falan hic yok 😒 bizimki rahat galba. Insallah bi avazda kurtulursun 🙏🏻
example Helin47 canım doktor doğum dedi derken? sezeryan günümü verdi? sancın varsa ne güzel işte nstye girdin mi çıkıyor mu sancı? açıklığına bakıldı mı?
ikincibebek2 Helin47 canim doğum sancısı belden başlar kasıklarına doğru yayılır ayrıca düzenli olması da gerekiyo,,, senin tam olarak nedir durumun
Vrlkdr Helin47 düzenli aralıklarla geliyosa doğum sancısı canım. Bir duş al ve dakika tut sonrasında. Aynı aralıklarla geliyorsa hayırlı olsun ☺️
Helin47 Vrlkdr peki canim sanci duzenli ama sanci olmadigi zaman sanki normal herşey öyle oluyoe dimi ve akintim çok
Vrlkdr Evet canım oşekilde oluyor. Ilık duş al mutlaka ve oturma squat falan yap açılman hızlı olsun canım Rabbım bir avazda kurtarsın inşallah🥰
Vrlkdr Helin47 anladım canım hayırlısı olsun inşallah açılman mı olmadı sezaryen e döndü doktor. Sağlıcakla al inşallah bebişini kucağına