Happpm bizim haftamız büyük,dün benimde midem ağrıdı ayağa kalkıp lavaboya gittikçe karnım taş gibi oldu yediğim birşey dokundum sanırım yada üstüm ıslak yatmısım göbüşümü üşüttüm sanırım geçti sonra 😊 arkadaşların dedikleri gibi yapın bencede içiniz rahatlar 😊