Sultanicemm Buse_ benim adet tarihim 6 şubattı olmadım 7sine test yaptım hafif bir pembe çizgi oluştu 😍 ama herkeste öyle olmuyir geç çıkabiliyor vücutta kan pıhtılaşması varsa hiç çıkmıyor 3 4 gün geçtikten sonra daha net olabilir yine siz bilirsiniz 😊👍
Dilaam Ben adetim gectikten 8 gün sonra erken gebelik testi yaptım arada bir geciktiği için çok önemsememiştim ama sonra belli belirsiz çizgi cıkınca ertesi gün kan testi yaptırdım ve sonuc pozitiftii💃🏼😁
Emineslh Benim 2 gün geçti yaptım silik çıktı meğersem yeni olduğu için miş 5 gün sonra yine yaptım ve tahlilde verdim ogrendim bebegimi
DeryaKaragc Buse_ adetime üç gün kala yaptım silik çıktı eşimle inanamadık sonra kan testi yaptırmaya gittik ki hamileymişim 😍🙏🏻