Ffulyalkan 1dem benimkinin başından 32 hafta görünüyor karından ölçüm yaptığı zaman 33 hafta görünüyor kilosuda 1900 gr
1dem Ffulyalkan hafta olarak ileri mi yani. Kilosu da iyi bence. Ben fazla kilolu olsun istemiyorum şahsen.
Ffulyalkan 1dem 1dem işte kilosunun iyi olup olmadığını anlayamadım doktorumda bu kesinlikl3 iri bebek haftasına gore dedi.
1dem Ffulyalkan bence hafta olarak iyi iri bebek değil. Sezaryen yapmak için mi diyor acaba. Doğum nasıl olacak. Bazı doktorlar hemen sezaryen diyorlar çünkü.
Ebruu11 Haftada 1670 gramdı suan 33+5 haftalığız 2300 gram olmuş canım. Ama benim doktorum kilolu bebeğe çok karşı normal doğum açısından🙄
Ffulyalkan annesininpirensesi kaclarda çıktı suyun aksinede benim suyumda çok çıktı. Ne anlama geliyor hiç anlamıyorum
Ebruu11 annesininpirensesi Banada bir tık üstte çok fazla hamur işi meyve falan tüketme sonuçta normal doğum istiyoruz 2800 3000 kilo olması normal dedi. Suyuyla ilgili bir şey demedi ama
annesininpirensesi Ffulyalkan kac ciktigini bilmiyirum utrasyon kagidinda yazarmi ama riskli azalmis suyun diyor doktor