Kullandığınız kan ilacı olsun ya da vitamin ilacı olsun hiç tereddüte düşüp “ya ben bunu içtim miydi acaba?” Diye tereddüte düşüp hatta unutup 2 kere içen oldu mu ?
ben bazen çok ikilemde kalıyorum ya bazen içip bazen içmiyorum😔
Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?