Bende 17 haftadayim aynı şekilde sürekli kasık ağrım var hiç geçmiyor sanki. Bu formu daha önce açmıştım normal demişti arkadaşlar. Bide bu uygulamada yaziyordu bebiş artık büyüdüğü için rahimde büyüdüğü için kasık ağrıları normalmiş. Allah'ım bu günler çabuk geçer inşallah bebislerimize sağlıklı bir şekilde kavuşuruz 💓🙏