Kbra_nur Kızlar eşim diyoki bende gircem doktorunla konuş falan aslnda iyi olur ama o anda neblm özğr diliyorum kakanızı yapıyormussnx o anda eşler tiksinmezmi acaba
gezentianne Kbra_nur O an sizi görmeyebilir sadece yanınızda durur,perde çekiyorlar.. Kaka yapmamanız için öncesinde lavman yapıyorlar 👍 Ben arkadaşımın doğumuna girdim hiç bir yerini görmedim 🙊
58_edaygmr_58 Kbra_nur bende onu düşünüyordum ya omda tutamaz insan tuvaletini yaparsam öyle bir şey çok utanırım heralde 😊
H1z2a3 gezentianne hiç perde falan da çekilmiyor canım herşey de görünüyor valla ben asla o an eşimi yanımda istemem açıkçası 🙄
Milena92 Bende eşim yanımda olsun çok istiyorum 💕doğumdan önce lavman yapmıyorlarmı o nasıl oluyo yeni duydum 😕
H1z2a3 Milena92 canım ne yapılırsa yapılsın o an dışkı çıkıyor o ıkınmayla istemsiz birşey bağırsaklar boşalıyor ve inan orada olan herkes de görüyor ben eşimin bu durumda beni görmesini istemem açıkçası
Sumeyye_g cavrosay ben iki kere canlı canlı gördüm bildiğin boşaldı kakaları ya küçük tuvaletlerini yapanlar olabiliyor öncesinde nekadar yemek yeme su içme ne uygulanırsa uygulansın o zorlamayla yapanlar bizzat gördüm şimdi kendimden de kormuyorum
SedaveSusam Kbra_nur ay keşke benimkide istese biraz 😂 ama ben zorla sokucam😂😬 ahahah gülme krizine girer benimki öyle bişey olsa😂😂
Milena92 gezentianne ozaman altına nasıl yapabiliyorlar demekki bazı yerler önemsemiyor ay Allah korusun çok fena 🤦♀️bazılarında o şekilde acı çekerken görünce eşi soğuyanlar var yaklaşmıyorlarmış doğrumu acaba yaşayan varmı ki
arslanmerve57 Kbra_nur ben istemem eşimin girmesini o benden daha panik olur birde aşırı duygusal zaten eyvah eyvah kendimi unutup onla uğraşırım 🤣🤣
Bus_ak18 Kbra_nur perdenin arkasını anne de doğuma giren eşde görmüyo diye biliyorum. Arkadaşların dediği gibi lavman yapılıyo ve planlı doğumsa su falan içmesi kestiriyolar die biliyorum🤗
Ysmn077 Öncesinde lavman yapılıyor. Lavman yapılsa dahi Ufak kaçaklar olanbilir. Gayet normal korkmanıza Çekinmenize gerek yok ebeniz ve doktorunuz dışında gören olmuyor. Çünkü söylendiği gibi perde çekiliyor ve eşiniz aşağı tarafta değil yanınızda oluyor.🙂
Bsrlmnemr Kbra_nur ben de yanımda olsun çok istiyorum ama nasip olursa sezeryan istiyorum ben.. Bende öyle bi durum olmaz heralde :)
Meryemoz Kbra_nur canm bence istiyosa girsin sana destek olur o ani sende gormuyosun bahsettigin sey olursa o nasil gorsun 🙈asaga tarafin gozukecegi sekilde degil başucunda durur elini tutar sanci aranda beline masaj yapar 🌸saglikla al kucagina