Talentedmom Merhaba Anneler; Göğüs uçlarım çok yara oldu diğer göğsümden kan akıyor.Ağlaya ağlaya emziriyorum.Göğüs kalkanı kullanıp fayda gören var mi?Almalı mıyım sizce?