Anne18 asla umutsuzluğa kapılmayın 4 sene boyunca hep dua ettim Rabbime benden sonra evlenen eltim ikinci çocuğunu kucağına almıştı uzuluyodum onu öyle gördükçe sürekli dua ettim ve eşimle tüp bebek tedavisi başlamaya karar verdik ilk denemem ne aşılama nede başka birşey istedik iyikide istememişim tüp bebek tedavisini ilk denemem de tuttu hamd olsun şuan 32 haftaligiz ve bir oğluşum olacak Allah nasıp ederse bende hep umutsuzluğu kapılıyorum olmuyacak diye düşünüyordum ama rabbim nasip etti sizlerede en kısa zamanda hayırlısı ile versin inşallah dualarım hep sizlerle olucak