Arkadaslar elektrikli göğüs pompası alınmalı mı sizce gerekli mi çok kararsızım 🤷♀️
bebegimm16 ben çalıştığım için aldım.
ben çalışmıyorum ama başlarda süt az geliyor deniyor ya çoğalsın diye almak istiyorum.
bebegimm16 o zaman manuel alın derim ben
anladım çok tesekkür ederim.
Kiralanıyor bn öyle yapmayı düsünüyorum
kiralama nerden oluyor acaba