merhaba kızlar e bebekte bugün bebek bezlerinde indirim var.ben mayısta doğum yapacağım ama şimdiden almayı düşünüyorum.markalar hakkında kararsız kaldım.prima almayı düşünüyordum ama çok pahalı ve zararlı içeriğe sahip diye vazgeçtim.aranızda sleepy veya goon marka bez kullanan ve memnun olan var mı emicilikleri ve kalınlıkları nasıl acaba?