Bayanlar lütfen yardımcı olabilir misiniz 40+ 6 gün olduk veda hala gelmedi benim bu ikinci doğumu 2gün önce kontrole gel dedi Altan muane de oldum açılma yoktu ara ara ağırım belim ağrıyor bide az az akıntı nişan dediğimiz şey geldi ama sancım yok korkuyorum ilk doğumum gayet iyi 40 haftada doğdu bu normal mı böyle olan var mı teşekkür ederim şimdiden