Ebaki valla bilmiyorm ki , regl olsan sürekli gelmez mi , sadece peçeteyle sildiğimde diyosun , bence bir arastır , sürekli takip ediyodun dimi , hcg de negatifti dimi . Valla senin işi anlayamadım . Üstüne görme mi yaşıyosun , yerleşme mi oluyor , anlayamadım . Bence yeni bir post ac , kızlar ne yazacak bir fikir al derim