Bende 5 6 aydır deniyorum her ay olumsuz da görsem hayırlısı diyorum allah bilir zamanını elbet olur annemin 4 5 sene sonra ben olmuşum ardından 2 tane kardeşim oldu hatta biri 3çüzdü düştü biri kaldı kısmet rabbim bilir zamanını sen ağlayıp üzme kendini kötü enerji verme kendine olmama sebeplerinden biri zaten stres üzüntü sen içini ferah tut günleri değerlendir gerisi olur elbet 🙏🏻😍 Anne18