Öncelikle herkese merhaba 18+1 haftalık hamileyim akşam kahverengi leke geldi biraz hamileliğimin ilk haftalarında kanamam olduğu için şuan bu lekeden dolayı çok endişeleniyorum korkuyorum doktoruma tabiki görüncem ama yarın en erken randevu devlettede kanamam olduğu zaman bile bakmadılar ilgilenmediler bişey yok diye yollamışlardı 9 haftalıkken o yüzden oraya gitmek istemiyorum lütfen bilgisi olan yada aynı dırumu yaşamış olan yaxabilir mi 😖