Serifenur yeldalevent benim2440 gramdı doktor haftasına göre iyi dedi şuan 36. Haftamıza girdik bakalım haftaya ne dicek.çok bir fark yok normal bence bebeğinin kilosu
SeydaaYlmz yeldalevent kilosunu o kadar da takma bence canım zaten 200 eksik ya da fazla çıkabiliyormuş ben 37 haftalığım 2680 gram bebegim su an hastanedeyim 35 le uyumlu çıkıyo ama doktor ona rağmen hiç önemli değil kilosu sağlıklı bi bebek diyo için rahat olsun yani kilosu iyi bence ☺
Ftszgn yeldalevent benim de 2626 gr di doktor kilo onemli degil saglikli olmasi onemli,ki bebegimiz saglikli dedi. Doğduğunda aninda kilo alıyorlar dedi
Nnurmehmet yeldalevent 35+0 da 2900 dü ama doktorumuz biraz fazla yemene icmene dikkat et dedi😊 simde de 36+0 haftalığim yarın kontrolümüz var nstye gireceğim hem haftada bir cagiriyor artık doktorumuz kaç kilo oldu merak ediyorum 🥺