Elfcelik Peripellam canım marka olarak şu iyidir diye birşey diyemem ama doktorum bana omepa Q10 balık yağı hapını aldırdı. bu harici bir kullanım olduğu için sanırım hastane hangi firmayla anlaştıysa onu öneriyor
Ezgievrenn Peripellam benim doktorum ocean plus diye bi marka önerdi onu kullanıyorum okyanus balıklarından yapılmış.zararını görmedim inş yararıda vardır
Anonimmama Peripellam aynen bende balık yiyemedigim için verdi doktorum solgar in omega 3 ve piyasada en iyisiymiş diye duydum
gmzmg Elfcelik hamileyken mi omepa q10 önerdi size doktorunuz ? Qoenzim qh içeriyor bahsettiğiniz takviye ve doktorlar hamilelik döneminde kullanımı ile ilgili bir çalışma olmadığı için önermezler diye biliyorum.
Happymama Aynen herkes anlasmali oldugu firmayi oneriyor. Bende suan imom ve femiks omega arasinda kaldim mesela benim icin kullanici yorumu onemli bilgi alamadim ama bekliyorum. Kimi multivitamin veriyo kimi ayri balik yagi bilemedim
Happymama Tosbikim normalde balık yediginizi o vitamini aldiginizi düşünüyorlar bana da ne sordu ne onerdi yemiyorum dedim ilac oneride bulunmadi kullanabilirsin dedi. En iyisini ariyorum kendimce yarisina geldim gebeligin neresinden donersen kardir. Birini secip kullanicam ben balik ceviz tuketimi bende 0 desteklemek lazim diye dusunuyorum.
Utayturku Efa mom öneririm içeriği güzel ve oranları yüksek. Kolin olan bi hap beyin gelişim için gerekli.
Ozge_28 I Mom kullanıyorum ama mideme ağır geliyor iki gündür içmiyorum midem rahat etti resmen.bir de acayip kilo aldırdı.Bu ay gittiğimde doktorumla bu durumu paylaşcam
Peripellam Busimss I mom dedı ama eczanelerde bulamadık ıcerık olarak en yakın o dıye eczane onu verdı