Kizlar bana akil verin nolur bebegim 13 gun kuvezde kaldi 35 haftalik dogdugu icindaha snra eve ciktik 5 gun icinde 28 gram almis az dendi baska dojtora gittim 6 gun snra o 6 gunnicinde de 200 gram almis ve doktor bakar bakmaz bu bebek ac dedi evde hep 30 ml veriyorum icio 2 saat uyuyo 35 icse kusuyo 🤷♀️🤦♀️ kuveze alinda simdi gayet guzel masallah kilo aliyo emzirmeye giriorm emmediginde sutumu veriolar anlamiorm bu bebek evde icmio burda nasl iciyo bendemi sorun var ne yapcam burdanda cikinca yine mesela 40dan 50den fazla icmezsse diye korkuyorm basina gelen varmi