Kullananlar fikir verebilir mi lütfen
Ozgee11 kesinlikle u yastık onsuz yaşayamaz oldum 😑
U yastık kullanıyorum ben fıtıklarımdan dolayı çok memnunum 👍 e bebekten almıştım