Dilaracezik bende tam 37+6 da muayene oldum bebeğin kilosu 3.200 gr dı eğer bu ölçümleri göz önüne alırsak senin biraz düşük gibi,, ama gelişim ve sağlığın da herhangi bi sorun yoksa sıkıntı etme kendine daha doğuma 2 hafta var ve en kötü ihtimalle bi yarım kilo daha alır bebek ,,, illa her bebek 4-4 buçuk kilo doğacak değil yaa standart olanı 3 yada 3 buçuk kilo