Kızlar merhaba ben 23+3deyim 19 haftadan beri pıt pıt hissediyorum ama 22. haftada daha çok hissetmeye başlamıştım 23e girdim hareketler azalmaya başladı gün içinde 1 2 kere hareket hissediyorum normal midir ? ya da ne yapmam gerek güçlendirmek için hareketleri ?