inancin_annesi Kızlar merhabalar cildim bu sıralar kurumaya başladı özellikle yüzüm önerebilceğiniz krem losyon vb. bol nemlendiricili birsey varmı acaba 😏 malum gebeyiz herşeyide kullanamiyoruz fikir almak istedim🙇🏻♀️
Zlmdnccc inancin_annesi normalde kullanılan nemlendiricileri kullanabilirsin diye biliyorum canım benim de kuruyo fazlasıyla bitkisel yağlar vazelin flan kullanıyorum nemlendirici yetersiz geliyo 😊
Sevgigursoy inancin_annesi benimde ellerim çok kurumaya başladı eklem yerleri çatladı hatta orijinal vazalin aldım ellerime birde garnieein nem bombası var onuda yüzüme sürüyorum bebek gibi yapıyor
arslanmerve57 inancin_annesi loreal paris nem terapisi öneriyorum kesinlikle ☺️ Bebek gibi oluyor cildiniz