Kafayı yicem lütfen aranızda bilen böyle biseyle karsilan varsa bilgi verebilir mi 26 +5 gittiğimde kalp deliği haftasına göre fazla büyük dedi bu durum düzelir mi doktorlar ameliyat diyor doğduktan sonra nasıl kaldırır küçücük bebeğim onu inşallah düzelir nolur dua edin birde karın çevresi 3hafta geriden gidiyor dualarinizda eksik etmeyin nolur sağlıklı sıhhatli kucaklarimiza aliriz inşallah bebeklerimizi aminnn🙏🙏🙏