ayse_29 Benim de kese görünmedi 4+3 gibi duruyor adetime göre ama kese göremediler Haftaya gel dediler kan bakılıyor anlaşılır mi kanla çatlayacağım daha önce kimyasal oldu yine olursa korkusunu atamıyorum bir hafta nasıl geçecek
Gzmsydr Ben 5 haftada görmüştüm ama senin geç döllenme olmus olabilir biraz daha bekle 6 7 haftada görünür inşallah
mlsmrtgll Gzmsydr kan değerlerin kaçtı onu biliyor musun ? Keseyi gördüğünde kan verdin mi ya da yakın tarihte
Gzmsydr mlsmrtgll yok canım ben idrar testi pozitif cıktı gittim doktor baktı keseyi gördü kana gerek yok dedi 7 haftamda kalp atışını dinledim şu Ana kadar hic beta hcg bakilmadi