21+6. haftafayız kızımla 🤗 Bende de kansızlık problemi var kendim de hemşireyim çalısıyorm en zor bölüm diyebilirim cLstgm yer artık hareketlerim gitgide yavaşlıyor ilk zamanlarımda sürekli doktorum rapor verdi çünkü bulantım coktu ve hiçbirsey yiyemedim asırı kilo kaybettim ama suan cok şükür gayet iyiym halsizlik dısında🥰🥰