Pelin877809 malesef bünyesi ilaca alışık biri değilseniz bunları yaşamanız çok doğal. ben de demir ilacında acayip zorlanıp kullanamadım... doğal organik beslenebilsek de hiç ihtiyacımız olmasaydı keşke.. folik asit i ben hiç uzun dönem kullanmadım sizin gibi zorlandım, hiç bir gelişim geriliği olmadı. folik asiti Bol içeren gıdaları hayatınıza vazgeçilmez yapın, ilacı doktora sorun azaltır belki değerleriniz yüksekse. bebeginiz inşallah güzelce gelişecektir