momof3 DilsenDede duydum ama tercihim bayan doktor olduğu için Nuray hanıma gidiyorum ve çok memnunum çok pozitif
Ddmyvz DilsenDede bu yazdigim pembe mavinin ücreti ama sanırım oraya devam etmeyeceğim artik jimer de hatice hanima aldim randevu
DenizEsraAkbulut Bende Doğum için oraya gidicem, herkes en iyi orası dediler, Doktorum özel muayenesi var orayla anlaşmalıymış iyi olduğunu söyledi. Ama tercihi bize bıraktı
Aysenn Jimer'de doğumu düşünenler olarak epey varmışız kızlar. Başlık acsak olurmuş 🤗 Cuma günü bilgi almaya , odalara bakmaya gideceğiz nasip olursa. Önceden çok gitmisligimiz var bebiş görmeye ama bu sefer farklı inceleyeceğim 🤗
Adabahar Birerkekbebek bebeği giydiriyorlar o mecbur cnm kendin elbiselerini veriyosun hemşirelere onu giydiriyorlar bir de emzirme için hiç destek olmadılar bilmiyoruz kardeşimin ilk doğumu gelip anlatıp ilgilenmediler ya ne bileyim biz böyle şeyler yaşadık kardeşim çok üzüldü hatta bir daha asla kimseye de önermem ne doktoru ne hastaneyi demişti.. siz de öyle olcak diye bişe yok tabi hayırlısı olsun 🙂
Birerkekbebek Adabahar giydirmekten kastim Kiyafetler hastaneden olabilir diye dusunmustum o kadar para veriyosun 50 liralik bi hastane cikisi seti giydiremiyo mu hastane
Ddmyvz Adabahar biraz tereddütlerim vardi zaten pembe maviyle alakali sizinde yazdıklarınızdan sonra tam karar verdim ve jimere randevu aldim orada devam edecegim inşallah teşekkürler bilgi verdiğiniz için paramızla rezil olmayalım