Humi Dibeee calisanlar derken ne kdr sigortali calisiyorsan o kdr aliyorsundur. Bugun doktorum soyledi kayitli oldugun ucretin yaklasik 3 te 1 ini aliyorsun dedi. Asgari ucretli gorunen kisi 2300 gibi bise aliyor glb. Bilginiz varmi
Dibeee Humi yok canım ben muasebecimle görüstüm 9 ay boyunca sigortam yapılacak 7 bin TL alıyorsun dedi benimde asgari ucretten yapılıyor ve görümcem de öyle aldı 38 haftaya kadar calısıyor gözükücem 38de dogum iznine ayrılıcam
Humi Dibeee ahh ne guzel seyler soyledin cok tesekkur ederim. Peki bu para ne zaman yatiyor dogum sonra?
Sancarefe Sancarefe doğum yardımı için aile çalışma sosyal hizmetlere başvurmanız gerekiyor demişsinizya çalışan bir anne için de başvurması gerekiyor mu yoksa zaten çalıştığı için rapor parasının içinde mi yatıyor doğum yardımı parası