Benim başlarda çıkmıştı protein. Sağlık ocağında yaptırmıştım. Endişelendim kontrole gittiğim hastanede tekar idrar testi yaptırdım. Ve çıkmadı protein. Sağlık ocağında testlerde yanılma olabiliyormuş beklediği için. Ama bence randevunuzu beklemeden gidin ne olur ne olmaz.