HaticeZeki Bebegimin durumu iyi ve 25+2 deyiz. Ama doktor rutin kontrole gittigimde acilmam oldugunu söyle istrahat ve bir cok serum ve ilac takviyesi yapti. Boyle bir durum yasayan oldumu acaba ?
Minik-mucizem123 HaticeZeki bende 25 im progestan kullanıyorum ama açılmam yoktu. Bol bol yat bence hiç kalkma canım ne kadar uzun süre anne karnında kalırsa o kadar iyi.
Birsen96 HaticeZeki düşük tehlikem vardı benimde ilk aylarda doktor Progesteron vermişti benim kusmam da çok oluyordu. İlk başta ağızdan aldım sonra vajinal daha etkili olduğunu söyledi kullandığımda kanamam durmuştu.
sonsuzadek HaticeZeki 1 ay önce 24+5 di sanırım 4 damla kn geldi doktor progestan yazdı sabh akşam 1 tane. akşam içtiğimden bişey anlamıyodum uykuya dalıyodum ama sabahkini içince çok kötü oluyodum. içtikten yarım saat sınra baş dönmelerim aşırı derece oluyodu kş yan etkileri oldu bana doktora gittim doktor ilacı değişti haftada 1 iğneye döndü başka
Cansutahsin HaticeZeki ablam kullandı açılma vs vs olduğunda kullanılıyo ve iyi de geliyor ihmal etmeyin derim
Dyemine20 İğne olarak değil ama ilk 3 ay progestan I fitil olarak kullandım düşük tehlikesi için.. ağızdan da alıyor fakat aşırı sersemlik ve uyku hali yapıyor.. çalışmıyorsunuz ağızdanfa alınabilir ama dediğim gibi kafa yastıktan ayrılmıyor hiç..
HaticeZeki Birsen96 tesekkurederim bilgileriniz icin simdiye kadar hic kanamam vs. Hicbirseyim olmadi rutin kalsiyum ve kan ilaclari kullandim evet tablet seklinde agizdan aliyorum ve uyku yapiyor calismiyorum allahtan 🙏🏻
Ftszgn 17 haftadan 36 ya kadar fitil olarak kullandim,düşük riskim vardi ve rahim agzimds dikis vardı, cok etkili bi ilac açılma yi kasılmayi önler
Bellybuton 13 haftada başladım 1 aydır kullanıyorum. Uyku hali yapıyo biraz ama kasıklarında gerilme varsa rahatlatıyo. Acil şifalar 🙏🏻
HaticeZeki sonsuzadek umarin bu asamaya kadar geldik allah kalbimizden geceni hayirli eylesin insalh. Bir an once hersey yoluna girer cok endiselendim umarim bu durumu tekrar yasamayiz 🙏🏻