Arkadaşlar 37+5im dün gece ilk defa rahatça neredeyse deliksiz uyudum. Sabah uyandım üzerimde bir hafiflik bir rahatlama kuş gibi oldum 2gün önce nişanım geldi amasanki hiç doğum yapmayacak gibi hissediyorum oysaki doktorum 5güne doğurursun demişti hafta başında sebebini anlayamadığım bu rahatlık neyin nesi