Hlya88 Moralini bozmak istemem canm ama bndan onceki hamileligimde kese buyumemisti bi kac gun snra dusuk yaptm ama herkes ayni olacak die birsey yok o yuzden en onemlisi doktorunun ne dedigi Belki gec dollenmistir ondan küçükte olabilir
Efemmm Hlya88 adet düzensizliği vardı bende ultrasana göre 12 gün önce 4 hafta 2 günlük çıktı. 10 gün sonra tekrar gel dedi. dün gittim ve çok fazla büyümemiş şuan gümbür gümbür kalbi atması lazımdı dedi. içte kanama gözüküyo dedi. bir hafta sonra tekrar gel dedi.
Hlya88 Efemmm herseyin hayirlisi olsun insallah ozamn dusunmemeye calis 10 gun sabretmeye calis kolay degil biliyorm ama sabret canm