tgbas ilk hamileliğimde erkek gördüm erkek oldu 2.de emin degilim ama erkek gördüm diye hatırlıyorum 2.de erkek oldu 3. Hamileliğimde hep kız gördüm(aşırı kız düşünmekten olabilir) yine erkek oldu bu hamileliğimde bebek gördüm ama cinsiyetini anlayamamıştım nasipse kızım olacak inşallah 😊