MerhAbalar kızlar bnde herkes gibi buradaki doğum hikayelerini okuyarak geçirdim hamileliğimi . 24+5 de kontrol sırasında rahim ağzı kısalığım olduğu anlaşıldı 10 gün kadar hastanede yattım o sırada pesar isimli bir kApak takıldı rahim ağzına bebeğin yaptığı ve büyüdükçe yapacağı baskıyı azaltmak için. Sonrasında hep yatak istirahatindeydim sadece doktor kontrolü için evden çıktım. 31+5 de birden bir ıslanma hissettim acaba tuvaletimi mi kaçırdım dedim wc ye gittim baktım tuvaletim yok ozmn dedim acaba suyum mu geldi. Birkaç kat kağıt havlu koydum ve başladım hastane çantamı hazırlamaya 5-10 dk sonra tekrar suyum geldi dedim ki tmm bu kesin su doktorumu Aradım. Hemen acile geldik ve doğum katına çıktık tabi yolda oturduğum için bişey yoktu hastaneye girerken ayakta olduğum için komple ıslandım ped koymuştum ona rağmen bacaklarımdan süzüldü asansörde yere damlamaya başladı çok korktum bir anda ne yapacağımı bilemedim ağlamaya başladım neyse kata geldik hemn yatırdılar bir süre sonrada doktorum geldi ve muayeneye gittim tabi yolda tekerlekli sandalye ve muayene edilen sedye göl oldu hala geliyordu suyum doktor bebek iyi suyunda iyi ciğer geliştirici yapalım yarında ikinci dozunu yapalım sonraki gün doğumun olur dedi kapağı kontrol edip tekrar yatırdılar beni. Tabi evde geln sulardan sonra belime ve kasıklarıma 10 dk da bir sancılar girmeye başladı. Çeşitli serumlarla sancıları durdurmaya çalıştır ancak ertesi sabh ancak kesildi sancılar. Kan ve idrar aldılar kanda enfeksiyon çıkmış öyle olunca başladılar antibiyotik vermeye. Başka enfeksiyona sebep olmasın diye kapağıda çıkardılar baktılar 4cm açıklık sabaha kadar açıklık hiç ilerlemedi neyse sabh oldu bir yarım saat uyumuşum sancılar geçince sonra tekrar ultrason ile baktı doktorum ve bebeğin suyu gayet yeterli şuan bugünde bekleyelim ciğer geliştiricinin ikinci dozunuda yapalım hemde biraz vakit geçerse üstüne daha etkili olur yarın kesin doğum olacak ama dedi ertesi gün sezeryana karar verdik bebişim küçük olduğu için iyikide öyle karar vermişiz ancak epidural sezaryen oldum ama inanılmaz derecede fazla hissettim karnıma her yapılanı ama sonunda kızım doğdu çok şükür 32 haftanın ilk gününde göZlerini dünyaya açtı miniğim 2120 gr 43 cm doğdu fındığım sübhanallah hemen götürdüler küvezde yoğun bakımda hala inşallah sağlıkla kucağıma almayıda nasip eder Allahım çok uzun oldu ama hakkınızı helal edin . Allah herkese hayırlı evlat ve hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah