Ped istiyorsan ben jolly almıştım memnun kaldım. Normal doğum olursa hastane kendi hazırladığı gazlı bez olan pedi veriyor ama evinize geçince lohusa pedi iyi olur normal ped rahatsızlık hissi veriyor sürtüyor ve normal doğum olursa aklınızda bulunsun hastanede iç çamaşırınıza once normal ped koyun onun üstüne hastanenin verdiği pedi koyun yoksa pijama batıyor 🙈