EsraErkanBln Selam bayanlar, Ben 24 haftalık hamileyim. Biraz kilolu gebe kaldım. 84 kiloydum. Çok zorluklar çektim hamilelik süresince ve de şimdi 85 kiloyum. Bunun zararlı olabileceğinden korkuyorum. 🙄 Sizlerden de bu şekilde az kilo alan var mı acaba?
kitapkurdu EsraErkanBln 105le hamile kaldım. 28.haftadayım şuan 106yım. Bebeğimin gelişimi de 2 hafta önde. Demem o ki bebeğinin gelişimi iyise hiç dert etme böyle defam et ☺️
Islim123 EsraErkanBln 30 haftaligim eksi 3 kilodayım doktorum bebek gayet sağlıklı sen almasında okur dedi bence daha iyi 88 ile hamile kaldim 85im
Asl_93 EsraErkanBln canım ben 59 ile hamile kaldım 59.5 59 arasında gelip gidiyorum hala 3 gün önce felan doktora gittim doktor dedi ki bebek sağlıklı senin yadiğinden ve depolarından besleniyor yediğin sana değil ona yarıyor senin kilo almaman çok da problem değil dedi çok şükür 🙏🏼☺️ 45 kg ile doğuranlar varmış 😱🤷🏻♀️ Bu arada biz daha 18+3 haftalığız 🥰 bebişin sağlığı iyi ise endişe etme ☺️
gunes3 EsraErkanBln ben ilk aylar 8 kilo verdim 72 ile hamile kalmıştım. Şu an 36 haftalığım hala 72 olamadım. 71 kiloyum. Ve bebeğimin gelişimi önden gidiyor. :)
EsraErkanBln kitapkurdu Çok şükür duyunca içim rahatladı.. Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin...
EsraErkanBln Islim123 Aslında güzel bir şey, tabi bebeği etkilemiyorsa. Teşekkür ederim 😊🙏 Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin..
EsraErkanBln gunes3 Ben boşuna korkmuşum demekki.. Çok şükür 🙏 Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin..