Devletteki doktorlar keyfi sezeryan yapamayız diyorlar bunun nesi keyfi orda bi dikiş var ve yeri acı yapıor genel cerrah muayene ederken su an sağlam olmasına bakıyor su an sağlam olduğunu ben de biliyorum çok mantıksızca .diyorlar ki ona göre karar veremeyz yırtıladabilir yırtılmayadabilir ben de öğürmemle acı veren sey doğumdaki zorlamaya nasıl gelsin diye düşünüyorum