Mucize34 Neler yapıyorsunuz acaba bide hamileyim herşeyi sürmek istemiyorum doğal yöntem olsa iyi olur
ipekworld Mucize34 1 hafta önce bende de çıktı doktora yazdım hemen Asıvıral krem kullan dedi . 38 haftalık hamileyim bu arada . Doğal yöntemde kaşığı ısıtıp hafif hafif korkutabilirsin sarımsağı ortadan kesip sürebilirsin kalıntısını filan alır